b

nutizie

British American Tobacco lanciarà a sigaretta elettronica dispunibile Vuse Go in Germania in uttrovi

Vuse Go hè assai successu in u mercatu di u Regnu Unitu.

 

Perchè Vuse Go hè assai successu in u mercatu di u Regnu Unitu, British American Tobacco hà decisu di lancià u stessu pruduttu mudellu dopu l'innuvazione tecnologica in Germania à principiu di uttrovi.

 

Vuse Go hè una sigaretta elettronica dispunibile in tasca cù cinque sapori diffirenti.British American Tobacco hà dettu chì Vuse Go hè un sustitutu di cigarettes, chì ponu furnisce i cunsumatori cù servizii più convenienti.

 

À u listessu tempu, British American Tobacco lanciarà u prugramma di riciclamentu Vuse per permette à i cunsumatori di sguassate i rifiuti in una manera più còmuda è ecologica dopu l'usu.Vuse Go si concentra nantu à i cunsumatori adulti, mettendu in risaltu u logu di prohibizione di compra di i minori nantu à u pacchettu.

 

A persona pertinente incaricata di British American Tobacco hà dettu: "Vuse Go hè a nostra nova sigaretta elettronica cunvene è una altra tappa per risponde à i bisogni diversificati di i cunsumatori.Vuse Go cunsoliderà ancu a nostra pusizione di mercatu in u campu di sigarette elettroniche ".


Tempu di Postu: 27-Sep-2022