b

nutizie

Venditore: L'anziani venenu à cumprà e-cigarettes.Ùn avianu micca scelta.Avà hè diversu

 

Sicondu un studiu di l'Università di Yale, i tassi di e-cigarette più altu ponu incuragisce l'utilizatori di e-cigarette à aduprà prudutti più letali.

U 2 di settembre, secondu i rapporti stranieri, un studiu recente da a Yale School of Public Health mostra chì i tassi più alti nantu à e-cigarettes ponu incuragisce i ghjovani utilizatori di e-cigarette à cambià à i cigarettes tradiziunali.

U Connecticut impone una tassa di $ 4,35 nantu à un pacchettu di sigarette - u più altu di u paese - è una tassa di 10% in grossu nantu à e-cigarettes aperti.

Michael pesco, un economista di salute in George State University, CO hà scrittu u studiu cù Abigail Friedman di l'Università di Yale.

Ellu disse: speramu di riduce l'impositu nantu à e-cigarettes è scoraggià e persone da aduprà u pruduttu più mortale - cigarettes, per riduce u so risicu.

Hà parlatu in a radiu publica di Connecticut u marcuri.

Ma i sperti di salute mentale avvisanu chì hè impurtante capisce è risolve i fatturi chì causanu i ghjovani à fumà e-cigarettes.

"U dulore emotivo chì i ghjovani sperimentanu hè chocante".Disse u duttore javeed sukhera, capu di u Dipartimentu di psichiatria in l'Hospital di Hartford."A realità ch'elli campanu, a realità chì stu paese sta campendu, è a realità suciale è pulitica sò veramente difficili per i ghjovani.Dunque, ùn hè micca surprisante chì sottu à quellu sfondate dulurosu, dulurosu è dulurosu, si sò vultendu à e cose materiali ".

A principiu di questu annu, u capitulu di u Connecticut di l'Academia Americana di Pediatria hà testimoniatu in sustegnu à a pruibizione di i prudutti di e-cigarette aromatizzati.L'APA hà indicatu chì i dati anu dimustratu chì u 70% di i ghjovani utilizatori di e-cigarette anu pigliatu u gustu cum'è u so mutivu per aduprà e-cigarettes.(u billu hà fallutu per passà in Connecticut per u terzu annu consecutivu.) Sicondu i zitelli senza tabacco, in Connecticut, 27% di i studienti di u liceu utilizanu e-cigarettes.

Ma ùn sò micca solu i ghjovani chì accettanu e-cigarettes.

Gihan samaranayaka, chì travaglia in una buttrega di sigarette elettroniche in Hartford, hà dettu: l'anziani sò quì avà perchè anu fumatu sigarette per un bellu pezzu.In u passatu, ùn avianu micca scelta.Allora più è più persone venenu à cumprà u zuccu ZERO NICOTINE, è cumprà e-cigarettes.


Tempu di post: 01-09-2022