b

nutizie

VPZ, u più grande rivenditore di sigarette elettroniche di u Regnu Unitu, aprirà 10 altri magazzini quist'annu

A cumpagnia hà dumandatu à u guvernu britannicu per implementà un cuntrollu più strettu è licenze nantu à a vendita di prudutti di cigarette elettroniche.

U 23 d'aostu, sicondu i rapporti stranieri, vpz, u più grande venditore di e-cigarette in Gran Bretagna, hà annunziatu chì pensa à apre 10 magazzini più prima di a fine di questu annu.

À u listessu tempu, a cumpagnia hà dumandatu à u guvernu britannicu per implementà un cuntrollu più strettu è licenze nantu à a vendita di prudutti di cigarette elettroniche.

Sicondu u comunicatu di stampa, l'affari espansione a so cartera di prudutti à 160 locu in Inghilterra è Scozia, cumprese i magazzini in Londra è Glasgow.

 

1661212526413

 

Vpz hà annunziatu sta nutizia perchè hà purtatu e so cliniche mobili di e-cigarette in tutte e parte di u paese.

À u listessu tempu, i ministri di u guvernu cuntinueghjanu à prumove e-cigarettes.U dipartimentu di salute publica britannica sustene chì u risicu di e-cigarettes hè solu una piccula parte di u risicu di fumà.

Tuttavia, sicondu i dati di l'azzione nantu à u fumu è a salute, un studiu u mese passatu hà dimustratu chì u numeru di minori chì fumanu e-cigarettes hè aumentatu dramaticamente in l'ultimi cinque anni.

Doug mutter, direttore di vpz, hà dettu chì u vpz hà pigliatu u capu in a lotta contru l'assassinu n ° 1 di u paese - u fumu.

"Avemu pensatu à apre 10 novi magazzini è lancià a nostra clinica mobile di e-cigarette, chì risponde à u 100% à a nostra ambizione di cuntattà più fumatori in tuttu u paese è aiutalli à fà u primu passu in u so viaghju per smette di fumà".

Mut hà aghjustatu chì l'industria di e-cigarette puderia esse migliurata è hà dumandatu un scrutiniu più strettu di quelli chì vendenu prudutti.

Mutter hà dettu: attualmente, avemu affruntatu sfide in questa industria.Hè facilitu cumprà parechji prudutti di e-cigarette dispunibuli micca regulati in magazzini di cunvenzione lucali, supermercati è altri rivenditori generali, assai di quali ùn sò micca cuntrullati o regulati da a verificazione di l'età.

"Urgemu u guvernu britannicu à piglià azzione immediata è seguità e migliori pratiche di a Nova Zelanda è di altri paesi.In Nova Zelanda, i prudutti aromatizzanti ponu esse venduti solu da e-cigarette e-cigarette prufessiunali.Quì, una pulitica di sfida 25 hè stata formulata è a cunsultazione hè stata realizata per i fumatori adulti è l'utilizatori di e-cigarette ".

"Vpz sustene ancu l'imposizione di ammende enormi à quelli chì violanu i regulamenti".


Tempu di Postu: Aug-23-2022